Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

woocommerce produkt billede url

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

hvis jeg opretter et produkt og vil tilføje et thumbnail/billede kan jeg kun gøre det "fra computer" - hvis jeg går ind under "fra url" står der ikke "brug som indlæggets thumbnail" kun "indsæt i indlæg"

En der har et løsnings forslag til mit problem?

mvh benjamin

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke dur til trods - altså bare ved at indsætte det almindeligt, så smid billedet op på almindelig vis eller ftp det op - og kopier billedet over og save.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, problemet er jeg har 10000 billeder cirka på forskellige urls. Så det er rigtig mange der manuelt skal oploads, derfor vil jeg rigtig gerne have den funktion til at virke :)

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal igennem WordPress resizing. Spørgsmålet er om du ikke bare kan få TimThumb til at gøre arbejdet for dig (hvis det er et WooThemes tema er der vel altid den dersens use first image in post as thumbnail) - og fuldstændig hoppe over den indbyggede thumbnail funktion.

Enten det, ellers skal du samle alle filerne et sted og bulk uploade dem før det duer. Så kan du bruge dem ved at vælge dem gennem mediebiblioteket.

http://vanweerd.com/how-to-add-featured-image-thumbnails-to-wordpress-posts-and-pages-the-easy-way/

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

De skal igennem WordPress resizing. Spørgsmålet er om du ikke bare kan få TimThumb til at gøre arbejdet for dig (hvis det er et WooThemes tema er der vel altid den dersens use first image in post as thumbnail) - og fuldstændig hoppe over den indbyggede thumbnail funktion.

kan du forklare det lidt bedre? :)

hvad er TimThumb?

Mvh

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)