Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apples Developer Enrollment helvede

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer!

Jeg er lige på vippen til at give op her, Apple beder om registrerings papirer på engelsk i forbindelse med Developer Enrollment. Men, SKAT udleverer åbenbart ikke ens CVR bevis (jeg har en enkeltmands virksomhed) på andet end Dansk, men dog et moms registrerings bevis på flere sprog (det står på flere sprog oven over hindanden).

Nå, men spørgsmålet går så på, hvilke papirer sendte i andre?


Mvh,
Claus Munch
Codepoint

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men jeg deler dine frustrationer. Vi har i snart 2 måneder kæmpet med at blive godkendt hos Apple. De siger at registreringspapirerne fra SKAT ikke er gode nok; det SKAL være fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, men EogS udskriver ikke registreringspapirer; det er kun SKAT, der kan gøre det. Det har jeg skrevet til dem, og venter nu (igen) i spænding på et svar.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er i samme kø som jer - mailen har dog ligget ubesvaret et par måneder fra dem... Ved sgu ikke helt hvad vi skal gøre.. De kan ikke svare mig på, om det er godt nok at jeg bare selv oversætte det :O
Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Amino har netop søgt om at være med i Apples Developer Program, og vi havde samme problem. Jeg sendte dem virksomhedens registreringsbevis fra E&S på dansk. I første omgang godtog de det ikke, men jeg skrev til dem at E&S ikke lavede dokumenterne på engelsk, og det derfor ikke var muligt for os at sende dem et engelsk dokument. Det godtog de og vi er nu godkendt.

Hvad har I forsøgt jer med?

De bedste hilsner

Henriette, Amino Crew

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette

Jeg har forsøgt mig med det samme.. Men det kunne self. være at jeg endnu engang skulle skrive tilbage at de ikke leverer den ønskede dok. på engelsk.

/Claus

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev følgende:

Hi XXX,

We have contacted the Danish Commerce and Company Agency and they are not able to send our certificate of registration in English.

They simple don't make documents in English!

What can we then do?

Deres svar:

Hello Henriette,

Thank you for your reply. Though typically we require an English translation of any documents that are in a non-supported language, the document you have provided appears to meet our requirements for your country.

As such, we are advancing your enrollment to the next phase of the process. We will contact you shortly to continue processing the enrollment.

If you have any further questions please contact us.

XXX

Developer Support Team

Apple Inc.

 

Håber det kan hjælpe! 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg troede jeg stod med dette problem alene. Utrolig Apple laver gode, solide og nemme produkter, og så kræver det krig at få lov til at lave Apps til App store.
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev inspireret af Henriettes mail og skrev noget der ligner.

Men jeg har så fået denne mail tilbage:

***************************

Re: iOS Developer Program Enrollment

Hello Peter,

Thank you for your email response.

In response to your statement about getting an english translation of your document, you will likely need to find a company in your local area that will translate and either certify and / or notarize the document.

Thanks for your assistance.  Please let us know if you have further questions.


Best Regards,

XX
Apple Developer Support
*************************
Jeg nægter at bruge tid eller penge på at få lortet oversat. Nogen ideer?
:-)
Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Uhmm Jeg havde ellers ikke sendt noget dokument til Apple da jeg registre mig for nogle måneder siden. Jeg fik udfyldt deres formular, også ringede De til mig, jeg kunne ikke tog tlf. og vidst helle ikke det var Apple. Da det gået mere endnu 3 ugen siden jeg betalt og registre så ring jeg selv til dem. Fik snakket med support også han spørge om tlf. og adresse og alt det der, så er jeg godkendt. Registre I som firma eller enkelt mand?

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 7 (66 indlæg)